Helgen 8-10 Januari-10

Fredag- börja med att gå upp och mata Neo och göra han klar sen väckte jag Albin så käka vi frukost och myste, gjorde oss alla klara och gick till bvc, Neo hade gått upp till 5150=) stora killen=)
Sen åkte vi ner på stan, Albin fick köpa pokemon kort och sen gick vi till bussen för att åka ut till Peter. Kallt Kallt var det så det var skönt när bussen kom så man fick lite värme, vi hoppa av i björklinge för att köpa lite saker och Peter hämta upp oss där, sen bar det ut till Peter i skogen,Peter och albin for ut och åkte cross lite och jag och Neo satt framför brasan ett tag och sen färga Angelica håret på mig, ja det blir som det blev av en blondin som färgar hahha nej då men det blev helt okej=) sen käka vi middag spela tvspel och data spel och kolla på film och myste, blev kvar där under natten för det var så halt ute.

Lördag- jag fick sova ut ett tag då peter tog Neo, Sen käka vi frukost, gick ut i friskluften och dona med bilen, den krångla lite med vi fick igång den och åkte till stan och gick på ikea och sen köpte vi pizza och åkte hem till mig och käka, Vickan och Isak kom över en sväng och John och Angelica med så det blev lite fika, sen åkte dom hem och vi myste lite sen blev det att ta bilen ut till Peter då det var svinkallt i mitt sovrum så vi kolla på en film där ute och spela lite CS=P sen blev det nanna kudden..

Söndag- Vakna och var hyfsat pigg, satt och glodde lite på datan medans Peter och Albin försvann ut och åkte lite cross och bob=) och sen blev det lunch och lite små prat med Angelica och John och sen in till stan hämta upp Albins saker hos mig och käka lite middag och skjusa hem honom, Peter skjusa mig till frida för jag skulle h'mta min gamla telefon, där blev jag kvar ett tag, trevligt har inte setts på ett tag, prata lite och hade det kul=) sen kom pappa och hämta mig och Neo där så åkte vi hem och nanna kudden.

Haft en underbar helg kan jag lova=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0