Helgen 29-31 Januari-10

Fredagen- Vickan och jag vakna vi tjugo i nio*panik* liksom, käka lite frulle och gav barnen mat och gjorde oss i ordning sen i med grabbarna i vagnarna och knata till årsta Vicakn skulle till BVC och jag till MVC för efterkontroll. allt var kanon.
Sen tog vi oss upp på gränby och handla lite och sen vidare hem till mig och hämta lite saker sen åkte Vickan hem och jag och Neo gick över till mamma och pappa och fira Pappa som fyllde år=) han fick en digitalfotoram och sen blev det god middag och fika=)
Vid 19.00 gick jag över till mig och Vickan kom över med Isak sen gick hon och prata med .... så Isak fick vara här med Neo och mig, dom var så otroligt snälla så det var jätte skönt en vän till mig kom över och höll mig sällskap.. Sen kom Vickan det blev massa prat och sen nattinatti..

Lördag- Gick upp skapligt, mamma och pappa kom över och hämta Neo så fick han åka me dom ner på stan och umgås lite och jag passa på att sova lite till och sen åkte jag och uträtta lite ärenden och Sen hämta Jag och N upp Vickan och Isak och så åkte vi till gränby och käka och umgick, sen blev på kvällen var jag ju som sagt barnfri, Neo fick sova hos sin mormor och morfar=) Så R och M kom över och fika och umgick Vickan gick ut på krogen ett tag och sen hämta vi henne och skjusa hem henne sen åkte jag hem och sov.

Söndag- vakna kvart i 11 och var pigg, fått sovit hela natten var toppen det har man ju inte gjort på länge. men gick iaf upp efter att ha legat och dragit mig en syund och klädde på mig och gick över till mamma och pappa, där låg Neo på ett täcke och sov, men efter en stund vakna han och då blev det mysapysa av=) fick massa smile och skratt och prat av honom, han äör ju helt underbar. Mitt Allt<3
Sen blev vi kvar där ett tag och käka och nu sitter jag hemma och väntar på Neos pappa som ska komma och hälsa på och även Vickan och Isak men dom blir kvar här i natt för vi ska ha filmkväll när killarna somnat och gotta oss lite och prata lite vad som hänt.
Är otroligt tacksam att jag har dig som vän Vickan, det går verkligen att prata med dig om allt. och det stannar hos dig med.

Nej nu blir det att plocka lite och sen vara lite social när dom kommer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0