6 Januari-10

Idag när vi vakna skulle vi igentligen åka ut till Peter men termometern stod på -25 så då hoppa vi det för kallt för Neo att vara ute. så vi somna om och låg och myste ett tag och sen gjorde vi oss klara och gick över till oss iaf, där sov han ett tag så jag han plocka bort julsakerna, sen kom Kim förbi och fika och prata, sen vakna Neo så då stoppades hela städningen men efter några timmar somna han igen och då röjde jag på som faan så nu är det riktigt rent och fint hemma hos oss bara julgran kvar,men den tänkte jag be Peter ta ner i helgen=)
Sen packa jag ner Neo i vagnen och gick en promenad så han skulle få sova ett tag, annars sover han inte länge. Vi hamna hos Neos mormor och morfar och fick mat och fika och så kolla vi på sprängaren och låg i soffan och myste=) Jag hann ta ett bad innan sprängaren börja det var riktigt skönt kokhet..
Natten var sådär han har gnällt till och från men men..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0