5 Januari-10

Hej!

Idag vill jag säga ett GRATTIS till min mamma och pappa på deras bröllopsdag,
och sen är det även min dopdag och även Linus dopdag=)

Idag börja dagen lungt glodde lite på tv gjorde oss klara, kl 13.00 kom Vickan och Isak och hämta oss och vi åkte och käka och sen blev det Ikea för hela slanten, riktigt trevligt hade vi sen blev det barnenshus=) vi var borta hela dagen och var hemma vid 19.00 vart tar tiden vägen när man har kul=)
När Neo och jag kom till mormor och morfar så myste vi lite och berätta vad vi gjort och vad vi köpt,
Sen när Neo somnat så gick jag över till mig med alla grejor och mötte upp Peter så han fick lite grejor han behövde, Neo fick vara hemma med mormor det var så jävla kallt ute, hitta iaf mina termobyxor och jag kom i dom oxå=) sen gick jag hem till mamma och pappa och tog det lungt, fika lite och nanna kudden..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0