4 Januari-10

Hej Hallå

Natten var helt okej, när vi vakna så tog vi det lungt, gjorde oss klara och gick till naprapaten och mötte upp mamma som tog Neo medans jag gick in där. sen gick vi hemåt och mamma svängde av till sig och jag gick mot mig och gick upp på gränby och Vickan och Isak kom efter, hitta en bh och sen två mössor åt Neo=) Sen handla vi och knata hem till mig, där träffa vi upp världens bästa Mathias och gick upp till mig och snacka skit och fika och myste. Sen vid 9 så gick vi med Vickan till bussen och sen gick Matte hem och jag och Neo gick hem till mamma och pappa och tog ett bad tillsammans, Neo älskade det, han hade så kul i badet och när han sen var tvungen att gå upp skrek han bara=) sötungen..sen blev det nanna kudden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0