20-28 Januari-10

Lite kortfattat ska bli bättre på att skriva jag lovar.


Fick en guld natt mellan 19-20 Jan Neo sov nästan 8 timmar och var sen vaken och var glad=)

onsdagkväll var det andra avenyn och massa prat hos mig.

21 januari fick jag fixa jag en ny frisyr eller rättare sagt underbara Frida=) tack gumman är kanon nöjd.och min kära pappa var barnvakt åt Neo under tiden.

har haft Vickan och Isak hos oss hela veckan och pratat massor massor och haft skit kul. 
sen har vi haft lite fikar kompisar hos mig=)

Har verkligen fått ur mig en hel del som va bra, och Vickan oxå..

sen har det var babysång och mys med alla mammor och barn och även efterkontroll för mig.

Varit i Ströby hos peters släk och firat Hans farbror, sen abr det av till frida och umgicks där..

Storstädat har jag oxå gjort.

25 Januari blev Neo 2 månader gud va tiden går fort, mamma älskar dig.

det var lite grejor som hänt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0