2-3 Januari-10

Hej Hallå

2 Januari-10

Vi skulle åkt till Järvsö nu på morgonen men det var snökaos så vi hoppa det så vi somna om till 10.30 igen och då väckte mamma oss och sa att det hade blivit bättre väder så vi packa ihop oss och åkte iaf=)
Mellan gävle och 2 mil norrut så var det snöstorm men vi kom igenom den med, väl uppe var alla i ede=)
Var så kul att träffa alla, det var Gunbritt,Olle,Jenny,daniel,Linus,Anna,Jonas,Theo och Lina, vi kramades pratade massor, käka gott och dom myste med Neo, speciellt Lina gud så söta dom var tillsammans Neo låg i hennes knä typ hela tiden och hon mata honom och stoppa i nappen när den åkte ut, och hon är 3 år i april alltså en väldigt duktig liten flicka=) i knäppte massa kort och sen åkte alla hem och jag och Neo gick och nanna kudden, sov som en drottning,
Neo somna halv 11 och vid 1 mata jag honom och så sov han till kl 6 och så fick han lite mat igen och sen somna vi om till halv 10 så skainte klaga på denna natt=)

3 Januari-10

Gick upp och gav neo frukost och sen fick han sova i min fasters famn=) så jag käka lite frukost och sen packa jag och mamma ihop alla saker och bar ner dom, vi klädde sen på oss och gick på en promenad, Neo fick låna Linus vagn och det tackar vi massor för, mamma, gunbritt, hugo,jenny,daniel och Linus var oxå med på promenad, linus åkte snowracer och hade jätte kul=) vi gick upp och heja på Anna,Jonas,Theo och Lina snabbt sen hem igen och käka lunch och myste lite till, sen satte vi oss i bilen och börja rulla hemåt.
Stanna på dollar och karlssons i bollnäs och fynda massor till köket hos mig,en tom och jerry bodys till Neo=) sen lite godis=P Sen hemåt igen från tönnebro ner till gävle var det kö, ige kul med hem kom vi. Skönt att komma hem men hade hellre stannat kvar där uppe..
Det blev till att äta lite middag och ta en dusch sen nanna vi kudden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0