13-19 Januari-10

Har för det mesta tagigt det lungt och umgåtts med Vickan och Isak varje dag=) vi har super kul tillsammans är så glad att jag träffat dig, en riktig vän livet ut=)

Sen har jag och Neo haft främmande av Mathias och Martin, och lite mer folk..
Haft snöbolls krig med dom har vi oxå hunnit med=)

Vickan och jag har gjort fotavtryck med dom små och badat dom, det var riktigt kul..

Peter(Neos pappa) Är ju hos oss varje fredag till söndag, så vi har hittat på lite saker och umgåts och haft trevligt har även vart ute hos han i skogen och myst och sovit där.

Albin har vart hos oss en helg, det var helt underbart har saknat honom massor, Albin och Neo är dom bästa<3

16 Januari döptes Gabriella (Neos kusin) i Gamla uppsala kyrkan, det var jätte fint och mysigt.

Gått långpromenad har vi gjort med Vickan och Isak fy fan säger jag bara nu är det ut och gå varje dag som gäller=)
 
Ringt lite samtal och fixat så nu är dop bokat iaf=) så nu är det bara planering och det kvar.

Har även umgåtts med en underbar vän<3

det var lite av denna vecka som gått..

hej hej


Kommentarer
Postat av: Victoria

Va fint skrivet :-) är superglad för att ja träffat dig med. Vi har så sjukt kul ihop! Längtar tills vi ska åka ;-) semla är jag sååå sugen på ha ha. Massa kramar till dig och Neo <3

2010-01-21 @ 02:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0