11-12 Januari-10

Hej Hallå!

Måndag- Dagen börja med att åka till Thonny och sen hem och tog det lungt vila lite,sen till 5 gick jag över till mig mötte upp Peter och John och fixa lite saker sen åkte dom och jag och Neo gick och träffa Vickan och Isak och sen knata vi upp på gränby och gick runt där köpte födelsedags present till pappa och doppresent till Gabriella=) kan tyvärr inte berätta vad, då dom läser här=)
Sen gick vi hemåt och jag gick till mamma och pappa och nanna kudden..

tisdag- natten var inge vidare Neo sov skit dåligt, så vid 8 imorse så kom mamma in och fråga om hon skulle ta honom så jag fick sova lite och det tackar man ju inte nej till, så Neo gick upp med mormor och morfar och åt mat och myste och jag fick sova mellan 8.30 till 13.30=) välbehövligt kan jag säga. Väl uppe så mata jag lillkillen och myste och prata med mamma och pappa, vid halv 5 gjorde vi oss klara och gick hem till oss och mötte upp Peter, han fixa mina fönster i sovrummet med isolering så jag hoppas på lite varmare där nu och sen möblera vi om lite där inne på engång och jag är bra sugen på att måla om=) men vi får se, sen kom morfarn och h'mta upp oss och vi åkte till coop och sen till br och köpte en egen spegel till Neo=) sen hem och käka middag,Mamma och jag satt och sjöng för Neo hur länge som helst och han låg bara och titta och flina lite då och då sötungen=)
Men nu ligger vi i sängen och ska nanna kudden..

Håll utkik snaryt kommer en förlossningsberättelse och lite om Neo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0