1 Januari-10

Hej Hallå!

Och hej till 2010

Igår kom ju Angelica och John till mig och så prata vi kolla på en film och sen blev det att göra oss klara och fixa hörselskydd till Neo, hahah blondiner kan=P
sen gick vi till källparken och kolla på alla fyverkerier och sköt lite själva med sen gick vi hemåt i kylan och nanna kudden..

Idag vakna jag och mata Neo vid 7 sen somna vi om till 9 och gick då upp och lag oss på soffan och kolla på dennis sen somna vi om till halv 1 =) sen blev det mys mys och lunch.
Sen packa jag ihop massa saker till mig och Neo eftersom vi ska åka till järvsö imorgonbitti*längtar*
Sen kom Vickan och Isak förbi och vi sa hej då till Peter som skulle åka hem, och vi knata till Gränby och sen gick jag och Neo hem till mamma och pappa och myste med mamma, och nu sitter vi och kollar på bonde söker fru och sen blir det mr bean på semester.

nej nu blir det fika.
hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0