Hej Hallå

Fy fan vad jag suger på att blogga...

Ska försöka sammanfatta lite som har hänt.

Har varit med Vickan och Isak varje dag typ och haft det super kul, vi hittar alltid på nåt eller så ligger vi bara hemma i soffan och snackar om allt.

Har vart på babysång med Neo och alla andra mammor och barn.

Neo har sovit hos sin mormor och morfar själv 2 gånger och han har verkligen vart jätte snäll där=)

Han sover hela nätterna och sen brukar han få somna om hos mig vid 6 på morgonen sen sover vi till typ  så jag klagar inte, och då vaknar man av hans joller och skratt så underbart, denna grabb är mitt allt han ler massor och "pratar" han börjar bli så stor.. han har tillochmed suttit själv i 10 sekunder=)


Har även målat om mitt sovrum vickan och jag gav oss in på det så det blev vita väggar med brun fondvägg ass snyggt blev det, blev klar nu idag så äntligen ska man få sova i sin säng igen och inte på madrass i Neos rum..

Haft besök av Mathias och Martin och Roger och Micke massor och haft det trevligt=)

Har haft en barnfri utekväll med Vickan med Mathias,Danne,Martin och Niklas och hade rent utsagt skit kul det måstes göras om=)

Neo har fått varit på sitt första rally och det var inte det sista heller=)

Har haft besök av min Kusin Jenny och hennes pojkvän Tjalle dom var ner för att fixa lite saker och komma förbi med dopklänningen Neo ska ha på sig, han kommer vara så fin..
Jag längtar verkligen till dopet men är ass nervös..

Min mormor har även haft sin födelsedag men tyvärr i himmelen=( saknar henne massor..

Jani sen vet jag inte vad som hänt mer..

ska försöka som jag alltid säger att skriva varje dag, om det går.

 Mamma älskar dig!


Kommentarer
Postat av: Sara

Mera uppdatering nu :D

När blir dopet då? =)

2010-02-12 @ 07:42:29
URL: http://itsallme.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0