31 December-09

Hej Hallå!

Sista inlägget för detta år=P

Idag vakna vi skapligt, Peter hade gått upp med Neo så jag fick sova.
Sen gjorde jag Neo och mig klar så gick vi och träffa Vickan och Isak och så gick vi upp och handla lite på kvantum och sen vidare hem till mig.
Väckte Peter och han åkte och köpte lunch till oss alla, sen prata vi massor och hade det trevligt, vid 4 åkte dom hem och jag gick ner i tvättstuga och tvätta några maskiner och sen upp och myste med Neo.
Blev varm dusch sen och göra sig iordning..
Neo är fin klädd idag, det är ju sista dagen på detta år sen går vi in i 2010 och det ska bli ett dunder år tillsammans med dom bästa<3

Nu har Angelica och John kommit så nu blir det fika och umgås ikväll med raketer=)

Ha ett gott nytt år allihopa=)

Puss å Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0