29 December-09

Hej Hallå!

Inatt sov lillkillen kanon bra=)
Sen gick vi upp och gjorde oss klara och gick till Vickan och Isak, sen bar det av till årsta på BVC, båda killarna mådde toppen.
Neo bara växer och växer nu väger han 4730gr=) Dunderklumpen<3
Sen mata vi dom där för att sen ta bussen ner på stan, vi ska lite lunch och gick i massa affärer, jag kom hem med två snygga tröjor och en kofta till Neo=) sen när vi var klara i affärerna gick vi till mammas jobb där blev det blöjbyte och matning=)
Bussen hem tog vi vid 17 då hade vi hållt igång hela dagen..
 men har haft en otroligt trevlig dag med dom=)
Väl hemma så blev det middag hos mamma och pappa, Neo myste med Morfar och jag hade lite egen tid, det tackar jag för. Sen blev det nanna kudden tidigt.

Kommentarer
Postat av: frida

Skulle varit snällt om du svarade i telen dom tre gånger jag ringde eller ringt upp som du sa. väntade på er. hoppas att ni haft ett bra nyår!! hör av dig om du vill ses<3 kramis =)

2010-01-02 @ 03:20:37
URL: http://fridasohlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0