28 December-09

Hej Hallå

Idag vakna jag och Neo kl 7 och låg och myste till 10 då han inte ville somna om så gick vi upp och dona lite hos mamma och pappa och vid 11.30 lyckades jag få en övertrött son att somna om, pappa kom hem strax egter det med en eldriven babysitter hahah=) skit cool, vadå bortskämd unge:P men men den byggde vi ihop och Neo fick pröva den och han tyckte det var skit kul=) sen gjorde vi oss klara och gick mot naprapaten och mötte upp Peter som tog Neo under tiden, min rygg är inte bra...
sen åkte peter igen och vi åkte ner på stan och mötte upp Frida,Sara,Nina och Theo och gick i några affärer men det var så mycket folk så vi gav upp, jag och nina gick till våran buss och åkte hem.
Gick förbi hemma hos mig och kolla posten sen mötte jag upp mamma och hugo så gick vi en promenad och sen hem och käka nachos=) mumma. Neo somna om och jag passa på att skriva lite blogg och dusch, sen har han varit vaken till och från och grinat då stackarn har blivit förkyld och har ögoninflammation igen=( men nu har han nyss somnat om i sängen så ska släcka ner jag med och sova ett tag..

Imorgon är det BVC och sen vette fan=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0