26-27 December-09

26 December-09

Idag vakna jag och hade jätte ont på ena sidan i halsen och var en stor knöl där, så Peter tog Neo och mamma och jag åkte till närakuten och kolla, det var lymkötlarna som hade svullnat fick lite tabletter för det och sen åka hem, köpte med lite mat och myste framför tvn och sen tog vi oss ut till barnens hus där fick jag tag på en åkpåse som jag köpte till Neos vagn=) sen åkte vi och h'mta upp Angelica och Peter skjusa oss till gränby och sen åkte han och vi kolla på rean och hitta lite saker och sen kom John och Peter och h'mta upp oss igen,det blev öb och elgiganten och kebabrulle på gamlis=) sen hem till Peter och dona lite och jag och Neo somna på sängen sen åkte vi hem..

27 December-09

Idag vakna vi skapligt och somna till och med om på soffan=) sen blev det mys framför tvn och sen åkte Peter hem och jag och Neo gjorde oss klara för att möta Vickan och Isak och tog en promenad till gränby och handla lite och sen gick vi hem till oss och prata massor och fika massor=) sen vid 20.00 så gjorde vi oss klara och dom skulle hem och jag och Neo gick över till mormor och morfar och prata lite med mormor och sen slagga vi här..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0