23 December-09

Idag gick vi upp skapligt och vi gjorde oss i ordning och sen mötte vi upp Victoria och hennes lilla Isak och gick upp på gränby och gick i lite affärer=) sen käka vi på BurgerKing och prata massa massa skit, riktigt trevligt=) sen gick vi hemåt och hon till sig och jag till mig. Duscha och böt om och fixa ordning Neo och sen kom Peter och hämta upp oss, så åkte vi till Jannica och Robban och Gabriella. Där skulle det firas jul med Ströby folket=) Massa prat och fika blev det sen blev det paket öppning, Neo fick en bitleksak,en body och en nike dress, det tackar vi för.
Sen skjusa vi hem Neos Farmor och åkte ut till Peter och hämta dom sista julklapparna. sen hem och nanna kudden, jag hade så grymt ont i huvudet så Peter tog Neo först så jag fick sova..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0